باران تنهایی

«باتب تنهایی جانکاه خویش زیرباران می سپارم راه خویش»

باران تنهایی

«باتب تنهایی جانکاه خویش زیرباران می سپارم راه خویش»

آرامش کاذب!

ب طور اتفاقی لب تابم رو ک گوشه اتاقم خاک می خورد و باز کردم و ی نگاهی ب وای فای اطراف انداختم..و بله!! 

کلی نت دورو بر بود ک یک نته  بازه بدونه پسوردم بینشون یافت همی میشد 

حوصله عذاب وجدان گرفتن و ندارم میخواست واسش پسورد بزاره حالا ک نزاشته منم قول میدم چیزی دانلود نکنم 

مدتی میشه ک خونمونو عوض کردیم.. 

ترم پنجمم و هرطوری بود پاس کردم.. 

از سه ماهی ک بیخودی عذاب کشیدم یک درسایی گرفتم ک امیدوارم تا اخر عمرم یادم بمونه ! 

توی خونه ی جدید سرمو با خرید واسه خونه،کلاسای دانشگاه و کلاس حسابداری و سریال کره ای و ی سربندی جدید و دلچسب گرم کردم.. 

دلم می  خواست انقدر فکرم درگیر باشه البته درگیری های مثبت و قشنگ انقدر وقتم پرباشه البته مفید و سودمند تا دیگه حتی لحظه ای ب ذهنم اجازه ندم ب آدمایی فک کنه ک ارزششون از موجودات چارپا هم کمتره.. 

میدونم بکاربردن این کلمه درست نیست..اما باخودم فک میکنم این بنی بشر گاهی دست ب کارایی میزنه ک چارپایان با همه پستیشون انجام  نمیدن.. 

خوبه حالا خواستم ب چیزای خوب فک کنم...همین الان ب چیزی فک کردم ک نباید! 

هییی فعلا تو آرامش کاذبیم ک میدونم با اولین باد و طوفان دوباره از هم میپاشم 

  

نظرات 3 + ارسال نظر

ستاره جان فکر کنم کامنتم ثبت نشد

سلام ستاره جان
کار خوبی میکنی که ذهنتو با افکار و فعالیت های مثبت گرم میکنی.
ذهن اگه مشغول نباشه، درگیر افکار پوچ میشه
ولی به نظرم باید به احساساتمون اهمیت بدیم و احساسات منفی رو ریشه یابی و ترمیمشون کنیم .
چون برا فرارکردن از این افکار یه روزی مثل زخم چرکی سرباز میکنن و دوبرابر بیشتر از قبل آرامش آدمو به هم میریزن
ممنون که بهم سر زدین
موفق و پاینده باشی

سلام دوست من داشتم توی وبلاگم قدم میدم برخوردم به کامنتای قدیمی دلم هواتو کرد والابوخودا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد