باران تنهایی

«باتب تنهایی جانکاه خویش زیرباران می سپارم راه خویش»

باران تنهایی

«باتب تنهایی جانکاه خویش زیرباران می سپارم راه خویش»

نباید تنهام میزاشتی

نباید تنهام میزاشتی!اونم الان تو این موقعیت!حالا ک حساسم..حالا ک اضطرابم بالاست..حتی برای دوروز! 

فک کنم ذره ای از احساسیو ک من بتو دارم تو بمن نداری! 

کاش دلم سنگی بود..کاش بی تفاوت بودم..کاش بودونبودت واسم یکسان بودکاش 

از خدا میخوام به عناون آه دلم یا هرچیز دیگه ای تمام این حساسیت و وابستگی و دوس داشتن و ازم بگیره ومنتقل کنه در وجود شما تا حداقل درک کنی من چیا ک نکشیدم!!

نظرات 3 + ارسال نظر

اما گاهی آدم دلش راضی نمیشه حتی برای یکی رنجبطلبه...

منم رنجشش رونمی خوام فقط می خوام درکم کنه

دوست من ، خوشحال باش که دلت سنگی نیست . احساس هدیه ای از خدا در دل آدم ها . . . احساس و دوست داشتن های هر انسانی باید به دست اهلش برسه تا درک بشه . و گاهی وقت ها هم زمان میبره که کسی درکش کنه . / و حدا هنوز آن بالاست ؛ به او امیدوار باش

س م ح 1392/09/09 ساعت 23:21 http://gitare.blogsky.com

ببخشید اومدنم دیر شد
ای بابا تو هم آره
انقد بدم میا از این روابط اینجوری که نگو
تو هم سعی نکن خودتو خلاص کنی چون بدتر میشه
تلاش کن باهاش کنار بیای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد